دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت پزشک گنابادی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک

  • کد خبر: ۶۰۷۹۹
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
آخرین وضعیت پزشک گنابادی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک
وضعیت عمومی پزشک گنابادی که پس از تزریق واکسن اسپوتنیک دچار علائم گوارشی و بستری شده بود، خوب است.
به گزارش شهرآرانیوز، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد اظهار داشت: یکی از پزشکان متخصص دانشگاه پس از تزریق واکسن اسپوتنیک با علائم گوارشی و وجود خون در مدفوع به بیمارستان مراجعه کرد که با دستور پزشک متخصص بستری شد.

وی با بیان اینکه این پزشک متخصص ۱۰ اسفندماه واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده است، افزود: این پزشک پس از دو روز بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی، ۱۴ اسفندماه مرخص شد و هم‌اکنون حال عمومی او خوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه بروز عوارض در هر واکسنی بعید و دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پزشک متخصص دارای بیماری دیابت بوده است، هنوز به طور کامل مشخص نیست که عوارض مشاهده شده تا چه میزانی مربوط به تزریق واکسن بوده است.

باذلی با تاکید بر اینکه بروز علائم گوارشی پس از تزریق واکسن بسیار نادر است، اما بعید نیست، گفت: همکاران متخصص ما در حال بررسی این موضوع هستند.
 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->